Frequently asked questions

Har du spørgsmål? Vi er her for at hjælpe! Find svar på det meste om Studiz services.

Kategorier

Har virksomhederne specifikke betingelser for brugen af studierabat hos dem, vil disse betingelser stå tydeligt sammen med rabatten på vores hjemmeside og app. Eksempelvis kan der være tale om betingelser som "Gælder ikke nedsatte varer", "Udvalgte produkter/mærker er undtaget", "Minimumskøb: 150kr" mm. Dertil kræves der hos nogle, at man modtager rabatkoden, følger linket og foretager hele købsprocessen på den samme enhed.
Derfor er det altid en god idé lige at læse studierabattens beskrivelse grundigt. Hvis ovenstående er taget højde for, og der stadig meldes fejl, bedes du venligst kontakte vores kundesupport.
De fleste online studierabatter på Studiz kræver unikke koder. Når du trykker på studierabatten genereres en unik kode til dig, og når du trykker på denne, kopieres den til udklipsholderen, hvorefter du bliver videreført til den pågældende virksomheds hjemmeside. Her fra kan du typisk indsætte den kopierede rabatkode i det hensigtsmæssige felt i indkøbskurven eller ved betaling. Dagen efter vil systemet så generere en ny, unik kode til dig.
Det er lavet på denne måde for at sikre virksomhederne mod misbrug og snyd i form af videredeling af rabatter til ikke-verificerede studerende.
Står du i en butik, der tilbyder studierabat, kan du med et digitalt studiekort fra Studiz hurtigt og let bevise, at du er studerende. Du skal bare trykke på Studie-ID-ikonet nederst i din Studiz-app og herfra vælge butikken, som du står i, fra denne lokationsbaserede liste. Nogle butikker anvender stregkoder/QR-koder, og i disse tilfælde vil de automatisk blive vist på skærmen, når du har valgt butikken.
I tilfælde af at du ikke kan se butikken på den lokationsbaserede liste, søger du blot på butikkens navn, hvilket giver dig mulighed for stadig at anvende dit studiekort og på samme tid også tippe os om stedet.

Fandt du ikke det svar du søgte?