Når du handler på studiz.dk accepterer du samtidig nedenstående betingelser for køb, og da retningslinjerne løbende kan blive opdateret, anbefaler vi, at du holder dig opdateret om disse.

 

Studiz som formidler

Studiz er udelukkende formidler af billetsalget mellem billetkøber og den ansvarlige arrangør, hvorfor den ansvarlige arrangør, i henhold til gældende lovgivning, anses som sælger. Enhver form for reklamation, der er tilknyttet arrangementet, skal derfor også rettes direkte til den ansvarlige arrangør.

 

Aftaleindgåelse

Købsaftalen er først bindende for begge parter i det øjeblik, Studiz har registreret og modtaget betaling.

 

Billetters gyldighed

Studiz er ikke ansvarlig for gyldigheden af billetter, der er købt uden om arrangørens og Studiz’  salgssteder- og kanaler.

 

Betaling

Du har mulighed for at betale med Visakort, Mastercard, Visa Electron og MobilePay. Kommunikationen mellem Studiz’ system og dig sker krypteret. Dette vil sige, at dine kortoplysninger sendes direkte til PBS, og Studiz gemmer således ikke dine kortoplysninger.

Når en betaling gennemføres reserveres det aftale beløb på den tilhørende konto, penge trækkes dog tidligst fra kontoen 5 dage før et arrangement, med mindre andet er angivet. Ved reservering af pengene er disse dog "bundet", forstået på den måde, at de ikke er tilgængelige til andre køb.

 

Levering

Efter et køb er gennemført og betalingen registeret vil du modtage din billet pr. mail og den vil ligeledes være tilgængelig gennem Studiz mobile app (IOS og Android).

Hvis ikke du modtager din billet inden for en time, kontakt da Studiz kundeservice på tlf. 71 99 75 20 eller mail: info@studiz.dk.

 

Priser

Er andet ikke angivet, er priserne inklusiv moms og andre afgifter. Billetterne kan dog tillægges et billetgebyr alt efter arrangementets vilkår samt pris, men dette gebyr er indregnet i den pris, du ser på www.studiz.dk.

 

 

Refundering og aflysning

Som udgangspunkt refunderes købte billetter ikke, men i tilfælde af aflysninger henvises billetkøber til den ansvarlige arrangør i forbindelse med eventuel refundering og yderligere information, hvor billetter som udgangspunkt altid refunderes til billetkøber. Ved bortkomst refunderes billetten ikke, hvorfor du skal sørge for at gemme din billet. Købte billetter kan altid tilgås via din profilside på www.studiz.dk.

 

Studiz er billetformidler og står derfor ikke til ansvar for tilbagebetaling i forbindelse med aflysninger. Tillæg og gebyrer refunderes ikke.

 

Fortrydelse

Køb af billetter er ikke omfattet af fortrydelsesretten i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a".  Betalings-, billet- og eventuelle administrationsgebyrer refunderes ikke.

 

Håndtering af personoplysninger

Studiz videregiver ingen personlige data eller andre indtastede informationer på dette website til tredjemand. Dog forbeholder Studiz sig retten til at videregive e-mail, telefonnummer, uni-login brugernavn og navn til den pågældende eventarrangør med henblik på levering og kontrol af billetter samt kontakt i tilfælde af aflyste eller flyttede arrangementer. Oplysningerne kan herudover anvendes i forbindelse med at få et øget kendskab til brugerne af websitet i form af analyser og undersøgelser med henblik på forbedringer af Studiz’ tjenester og teknologier, som er tilpasset brugernes interesser. Vi passer godt på dine oplysninger og behandler dem med den sikkerhed og fortrolighed, som lovgivningen kræver.

 

Forbehold

Studiz tager forbehold for fejl og mangler i beskrivelser, priser og udsolgte arrangementer.

 

Studiz tager forbehold for retten til annullering af udstedte billetter mod tilbagebetaling af billettens pris og gebyrer.