Håndtering af samtykke

Studiz indbyggede samtykkehåndtering effektiviserer arbejdet med at indsamle de studerendes samtykke og løbende monitorerer disse

Hvordan fungerer det?

Med Studiz samtykke system, giver mulighed for at oprette alle de samtykkeerklæringer man måtte have behov for. Under hver enkel erklæring kan man tilføje alle de punkter man måtte ønske samtykke til, og der er mulighed for at specificerer modtagere (Hold/klasse). Der er ligeledes mulighed for at lave samtykkeerklæringer til ansatte. Hvis det ønskes kan man også gøre erklæringer obligatoriske for at få adgang til andre funktioner i Studiz systemet, som f.eks. studiekortet, arrangementer og/eller studieture.

Brugere har naturligvis fuldt adgang til erklæringer og kan tildele/tilbagetrække samtykke når som helst.

Ændringer i samtykke registreres med dato, sådan institutioner til enhver tid kan se, hvornår en giver tilladelse er givet/trukket tilbage. For ansatte med rettigheder til samtykkehåndtering, er der mulighed for at søge/filtrere i disse, hvilket f.eks. kan lette arbejdesprocessen for kommunikations- og marketingsmedarbejdere på institutionen.
Systemet tilbyder et fuld fleksibelt setup ift. oprettelse og redigering af formularer
1

Opret en beskrivelse af formålet med samtykkeerklæringen og tilføj det ønskede antal spørgsmål

Aktiver formularen, specificer evt. stamklasse/hold og gør besvarelse obligatorisk ift. adgang til øvrige dele af Studiz system
2

De studerende udfylder erklæringen og registrerer deres svar via Studiz App eller website

Monitorer svar og ændringer fra de studerende i systemet
3

Svar fra de studerende gemmes automatisk, inklusiv evt. information om tidspunkt for ændring

Start live chat
Start live chat