Barer & Kantiner

Studiz Kantine- & Barsystem er udviklet med udgangspunkt i fleksibilitet, gennemsigtighed og optimering af omkostninger

Key features

Studiz kantine- og barsystem er et fuldt POS system, der giver mulighed for at køre en klassisk salgsproces, hvor kunden bestiller og personalet indtaster ordren i app'en. Der er dog også mulighed for at kunden kan bestille (og betale) i forvejen, hvilket f.eks. kunne være fordelagtigt for at reducerer madspild og undgå kø i spisepauser.

Systemet er baseret på et wallet system, hvor man indbetaler et beløb til en konto, som så efterfølgende bruges til alle køb. Dette øger hastigheden ved køb, og minimerer omkostninger til gebyrer. Ligeldes giver dette fuldt overblik ift. købshistorik hvad angår såvel produkter, som hvem fra personalet som har betjent kunden.

Slutteligt er systemet bundet op på unikke bruger ID'er, hvilket giver mulighed for at lave begrænsninger og/eller specifikke tilbud og rabatter.

Via admin-modul:

  • Fuld overblik: Adgang til fuld overblik over alle salg i de individuelle barer/kantiner, såvel som køber- og personaleinfo.
  • Tilpasningsmuligheder: Oprette/redigere barer/kantiner, produkter og give personale adgang.
  • Individualiseringsmuligheder: Oprette generelle eller individuelle restriktioner og/eller rabatordninger.
  • Med Studiz app:

  • Effektiv bestilling: Opret bestillinger og betalt direkte gennem app'en, for at lette arbejdet for personalet.
  • Købshistorik: Adgang til detaljeret transaktioneshistorik for hurtigt overblik.
  • Studiz Wallet

    For at minimere udgifter, herunder gebyrer, indeholder Studiz system en wallet, hvor den enkelte studerende / ansatte kan købe credits, som så efterfølgende anvendes til alle køb.

    Minimer gebyrer

    Enkelt indbetaling til wallet for herved at minimerer betalingsgebyrer.

    Automatisk gen-optankning

    Sikre du altid har tilstrækkelige midler til at gennemføre køb.

    Gem betalingskort

    Hurtigt indbetaling og enkel skift mellem forskellige gemte kort.

    Endnu ikke overbevist?

    Effektiv salgsproces: Vælg mellem standard bestilling på stedet eller forudbestilling og forudbetalingsmuligheder for at reducere madspild og minimere køer.

    Tilpasset brugeroplevelse: Opsæt begrænsninger eller specifikke rabatter skræddersyet til individuelle præferencer.

    Wallet funktionalitet: Indsæt credits på wallet for enkel og hurtig køb, som ligeledes reducerer gebyrer og giver adgang til detaljeret transaktionsoplysninger.

    Vil I høre mere om mulighederne ved platformen?

    Såfremt du/I er interesseret i at høre mere om hvordan Studiz kan forenkle og effektiviserer de administrative processer hos jer kan du udfylde nedenstående kontaktformular.

    Vores team vil med glæde dele ud af vores +10 års erfaring med landets uddannnelsesinstitutioner, og sammen med dig/jer, finde en løsning som opfylder jeres specifikke behov.

    Du kan også kontakte os via telefon eller e-mail:

    [email protected]
    Studiz ApS ©
    Kundeservice: (+45) 71 99 75 20
    Start live chat
    Start live chat